1255 zobrazení
V pátek 21. května 2021 měla třída 6. A program se školním psychologem pane Stanislavem Pelcákem. Povídali jsme si nad obrázky - co nám covidové období dalo/vzalo...
833 zobrazení
Další naše společná práce online probíhala ve dvojicích. Měli jsme vytvořit poster na Austrálii a vypsat všechna možná fakta a zajímavosti, které jsme se během hodin dozvěděli. Proběhla i online prezentace. Po návratu do školy jsme opět volili nejpovedenější poster. A jak to dopadlo? 1. místo poster 8 by Karolína Valešová a Adam Slezák, 2. mís...
1067 zobrazení
Hned ráno se naše třída proměnila v kadeřnictví, ve kterém se česalo, barvilo, pletlo, sponkovalo.... Všichni se zapojili a nakonec měli na hlavě nějaký ten bláznivý účes. Účesy dostaly také svá jména a došlo i na jejich komentovanou přehlídku. Podívejte se např. na Výbuch, Fantastická zvířata, Moře, Trolí účes, Ježka, Palmu, Kouzel...
1180 zobrazení
I letos jsme se zúčastnili matematické soutěže Pangea (43 soutěžících). Výsledky v kostce: Nejlepším řešitelem ze čtvrtých tříd se stal Adam Santler (4. B). V loňském roce byla finalistkou Barbora Samková (6. C), i letos si vedla skvěle, byla nejlepší ze šestých tříd. V osmém ročníku si nejlépe vedl Adam Slezák (8. B). Tomáš Kalhous (9....
Dnešní den jsme si ve škole posvítili v rámci projektu Hrdá škola na vlasy. Konkrétně na šílené účesy. Podívejte se na výsledky naší kreativity v 8. C. Zde vložte váš text... Zde vložte váš text...
1338 zobrazení
Ve středu 19. května 2021 jsme prožili v rámci projektu Hrdá škola - Den bláznivých účesů. Na další skvělé fotografie z této akce → se podívejte do naší třídní FOTOGALERIE .
1337 zobrazení
Když jsme vlastně nevěděli, jestli se v tomto roce společně sejdeme a budeme se moci vyfotit, každý se vyfotil sám a napadlo nás udělat si tablo.
1363 zobrazení
885 zobrazení
1077 zobrazení
Dnešní den jsme si zpestřili tím, že jsme si vytvořili bláznivé účesy. Růžový sprej od paní učitelky třídní měl velký úspěch. Doufám, že nebudete mít doma vany a sprchové kouty na růžovo... :-D
987 zobrazení
Při hodině dějepisu měli žáci za úkol přinést model nebo obrázek nějakého vynalezu. K vidění byl gramofon, parní stroj, letadlo.... Nejzajímavější vynález přinesl Vojta Samek, který si vlastnoručně sestavil funkční telegraf.
785 zobrazení
19.5.2021 Co se stalo? Do třídy se přiřítil bláznivý kadeřník a vytvořil nám kreativní účesy. Jsme hvězdy!!
1780 zobrazení
Při dnešní laboratorní práci jsme si vyzkoušeli několik chemických reakcí na detekci sacharidů v potravinách. Největší výzvou bylo zhruba tříminutové rozžvýkávání chleba. Dále jsme si zopakovali pojem pH - jaká je to hodnota a o čem vypovídá. Nakonec jsme si ukázali chemikálie a procesy, které nevratně mění ...
Děti vyřešily logické čarodějné úlohy a už je čekala první odměna v podobě zaklínadel. Čarování pak pokračovalo v centru objevů s kouzelným lektvarem, v M se podařilo vykouzlit magické čtverce, v ateliéru se pilně pracovalo na obydlí pro čarodějnice. Závěr patřil velmi úspěšné dramatizaci příběhu o čarodějnici.
982 zobrazení
Potom, co si děti ze 4. B pochutnaly na zdravé popcornové svačině, vyzkoušely si i dekorační možnosti kukuřice...velmi se podobá rozkvetlým květům.
857 zobrazení
....konečněěěě. Krásné počasí, brusle, balón....bez roušek. Spokojené děti-co víc si učitel může přát.
1689 zobrazení
Žáci 7. A a 7. B si během května vyzkoušeli naprogramovat vlastní počítačovou hru. Ukázkovou hodinu (zdarma) nám zajistili lektoři ze společnosti Logiscool .
1064 zobrazení