ZŠ Polabiny

Aktuality a informace pro rodiče

„Staň se diplomatem!“

diplomat

V pátek 13. 10. 2017 se v prostorách Pardubického krajského úřadu uskutečnila regionální simulace zasedání Rady bezpečnosti OSN na téma občanské války v Sýrii v rámci projektu Staň se diplomatem!, který organizuje Asociace pro mezinárodní otázky.

Naši školu na této akci reprezentovali: Jan Hendrych, David Vápeník, Filip Bezděk, Tomáš Bezděk a Jan Španiel za pedagogického doprovodu paní učitelky Mgr. Ivany Mádlové.

Účastníkům byly předem přiděleny státy, které budou zastupovat při zasedání Rady bezpečnosti OSN. Po zahájení akce čekala účastníky bezmála dvou hodinová přednáška, která je mimo jiné uvedla do problematiky občanské války v Sýrii a problematiky jednacího řádu při zasedáních OSN.

Poté se účastníci rozdělili do dvou skupin a odebrali se do zasedacích místností, aby mezi sebou po dobu pěti hodin diskutovali a pokusili se najít možné východisko války v Sýrii.

Po skončení celé diskuze byli vyhodnoceni nejlepší účastníci.

Na druhém místě se za naši školu umístil David Vápeník a nejlepším účastníkem byl vyhodnocen Jan Španiel z 9. A.

Jan Španiel, 9. A

diplomat 1

Aktualizováno Úterý, 17 Říjen 2017 19:18

HLASOVÁNÍ do soutěže "Mladých designérů"

• PDF

PODPOŘTE NÁS V HLASOVÁNÍ...

Děti ze školní družiny se zapojily do soutěže "Mladých designérů" od automobilky Škoda Mladá Boleslav a se svými 3D modely soutěží o krásný celodenní výlet pro celou svoji třídu a o nákup výtvarných pomůcek pro celou svoji třídu v hodnotě 30 000 Kč. Dále soutěží o další hodnotné ceny.

Prosím, dejte dětem svůj hlas. Hlasuje se do 31. 10. 2017.

Stačí jen kliknout na odkaz a zobrazí se naše dílo, pak se jen klikne na modrý rámeček dát hlas a je hotovo.

Může se hlasovat z PC, notebooků, chytrých telefonů, tabletů (pokud je těchto přístrojů v domácnosti více, jde dát i více hlasů - z každého přístroje jeden). Pokud se již z jednoho přístroje hlasovalo, znova už to nejde ani při změně mailové adresy. Prostě jeden přístroj = jeden hlas. Prosím, pokud máte možnost, přepošlete dál nebo sdílejte na facebooku.

Moc všem děkujeme, p. vychovatelka Soňa Černá
Zmrzlinkové auto  - odkaz:

Aktualizováno Čtvrtek, 12 Říjen 2017 14:22

EXKURZE DO VŠESTAR

• PDF

Ve středu 4. října 2017 se vypravila třída 6. C na exkurzi do Archeoparku pravěku ve Všestarech.

Aktualizováno Pondělí, 09 Říjen 2017 17:38

Vyhraný výlet na Konopiště

20170922 141916

V loňském školním roce se třída paní učitelky Jaroslavy Bártlové (letošní 7.B) zapojila do literární soutěže, kde hlavní cenou byl třídenní výlet na Konopiště.  O výhru se zasloužila Valča Lamrová, která napsala článek (do 300 znaků) na téma "Komu se nelení, tomu se zelení". Porota měla nelehký úkol, neboť musela dohromady ohodnotit 80 miničlánků, které obdržela od žáků základních i středních škol. A Valčin článek VYHRÁL!  Tři báječné dny mimo školu si třída užila od středy 20. září. Příjemné ubytování i krásný program plný zážitků zdokumentovala na fotografiích paní učitelka Jaroslava Bártlová.

FOTOGALERIE

Ve spolupráci s paní učitelkou Mariií Sychrovou se o děti na výletě vzorně staraly a za to jim patří moje poděkování.

Třídenní výlet na Konopiště – září 2017

Jsem moc ráda, že moje sestřenice i dobrá kamarádka Valča napsala krásný sloh do školní literární soutěže, vyhlášené redakcí časopisu Výlety současnosti, kde i jeden žák může poslat celou třídu na atraktivní třídenní výlet. A to se i stalo. Celá třída byla nadšená, že jsme vyhráli a tím pádem pojedeme na tři dny na Konopiště do hotelu Amber. Před školou na nás čekal krásný autobus s panem řidičem. Celou cestu, za naším prvním zážitkem, do muzea Josefa Lady v Hrusicích, jsme si to v autobuse moc užívali, pouštěli jsme si písničky a hráli hry. V muzeu se nám líbilo, protože jsme se dozvěděli nové zajímavosti a podívali se na malířovy obrázky a knihy pro děti. Po skončení prohlídky jsme konečně dojeli do hotelu. Ubytovali jsme se a šli na minigolf. Potom nás čekala vynikající večeře. Další den jsme se podívali na zámek Konopiště a do centra města Benešova, kde jsme měli rozchod. Na zámku se mi nejvíc líbil medvěd Jirka. Prohlídka zámku byla velmi zajímavá a poutavá. Další den jsme balili. Cestou zpátky jsme se ještě stavili na zámku Berchtold. Tam to bylo také úplně skvělé. Zahráli jsme si tam fotbalgolf a viděli jsme zmenšeniny hradů a zámků. Sice se nám za ty tři dny stalo docela dost úrazů, ale stálo to za to. Všem doporučuji tento třídenní výlet, moc jsme si to tam užili.☺

Anna Dostálová, 7. B

*****

Konopiště očima dalších žáků

Výlet na Konopiště

Po příjezdu jsme se ubytovali a šli jsme si zahrát minigolf. Druhý den nás čekala procházka do Benešova, potom jsme se vrátili do hotelu Amber na oběd. Po obědě jsme šli na zámek Konopiště. Na zámku byla luxusní zahrada a i celý zámek se nám moc líbil. Se spolužáky jsme si tento výlet moc užili.

Patrik Novák

Bylo to tam super, moc mě bavil minigolf a ubytování bylo taky skvělé. Výborně tam vařili. Bylo tam perfektní hřiště, kde jsme hráli fotbal a ragby a trampolína. Moc se mi tam líbilo, jela bych tam znovu.

Nikča Blažková

Měl jsem se tam krásně, byl jsem v muzeu Josefa Lady, kde byly zajímavé obrázky. Hráli jsme minigolf a to byla to moje nejoblíbenější zábava. Šli jsme na zámek Konopiště, kde byl černý medvěd. Také jsme hráli fotbalgolf.

Jindra Fidler

Na Konopišti to bylo super, byla tam trampolína a branky na fotbal. Vařili tam skvěle a užili jsme si tam minigolf. Zámek i jeho zahrady jsou úchvatné a Jirka (medvěd) byl moc hezký.

Adéla Wenigerová

Bylo to tam skvělé, jsem ráda, že jsme vyhráli tento výlet. Moc mě bavil minigolf a trampolína. Líbil se mi i výlet na zámek Konopiště. Ale nejlepší bylo jídlo, moc dobře tam vařili:-). Myslím, že bych se tam znovu ráda jela podívat.

Áďa Pečová

Aktualizováno Středa, 04 Říjen 2017 16:00

SLAVNOSTNÍ ZAHÁJENÍ ŠKOLNÍHO ROKU 2017/2018

zs4

V pondělí 4. 9. 2017 jsme také v naší škole přivítali naše nejmenší žáčky - prvňáčky. Pro všechny zúčastněné to byla velmi slavnostní chvíle.

Na fotografie se můžete podívat - ZDE.

Všem našim žákům přejeme šťastné vykročení do nového školního roku!

Rozvrhy na webu

Vážení rodiče,

na stránkách školy jsou zveřejněny rozvrhy tříd pro tento školní rok na http://zsprodlouzenapce.cz/rozvrh2017.pdf - sekce Pro žáky a rodiče. Během začátku školního roku může dojít ke drobným změnám, ale konce vyučování by se měnit neměly - kvůli kroužkům, které pro děti objednáváte.

Přeji Vám hezký den a těším se na spolupráci.

Aktualizováno Pondělí, 28 Srpen 2017 14:02

Zahájení školní roku + vyučování v 1. týdnu

Vážení rodiče, milí žáci,

nový školní rok zahájíme v pondělí 4. září. Žáci 2. - 9. tříd nastoupí v 8.00h, prvňáčci budou mít slavnostní zahájení před školou od 9.00h.

Vyučování v 1. týdnu

Pondělí 4. září

2. – 9. třída – 8.00h – 8.45h

1. třída – 9.00h – 9.45h

Obědy 10.00h – 11.00h

Úterý 5.září – pátek 8. září budou mít žáci 1. tříd vyučování do 10.50h. Oběd od 11.00h do 11.45h.

žáci 2. - 5. tříd vyučování do 11.45h – oběd do 12.40h

a žáci ze 6. - 9. tříd do 12.40h.

Obědy budeme vydávat do 14.00h.

Provoz školní družiny 4. září 2017

Provoz školní družiny první den bude od 7.00 do 7.45 ranní družina

8.45 do 16.00 hodin odpolední ŠD

Žáci, kteří půjdou do ŠD již 4 .9., přinesou s sebou do ŠD lístek s časem odchodu, zda ze ŠD odejdou sami nebo v doprovodu a s podpisem zák. zástupce.

Od 5.9. bude již běžný provoz od 6.00 hod. ranní ŠD,

odpolední do 17.00 hodin.

Přeji Vám hezký zbytek prázdnin.

Sportovní park - program

Vážení rodiče, milí žáci,

před prázdninami si mnozí z Vás zakoupili karty do sportovního parku Na Špici. Program si můžete prohlédnout na:

Sportovní park bude otevřen od 12. do 20. srpna. Užijte si krásné letní dny.

Ředitelská volna 2017/2018

Vážení rodiče,

s velkým předstihem si Vás dovoluji informovat, že na pátek 29. září 2017 a na pátek 23. února 2018 vyhlašuji ředitelské volno z organizačních důvodů.

Přeji Vám hezký den.

KRÁSNÉ PRÁZDNINY...

• PDF

PRAZDNINYPřejeme Vám krásné a pohodové prázdniny...

Pedagogové a ostatní zaměstnanci školy